نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آداب دانشجویی شاخصه های دانشجویی و دانش پژوهی از منظر شهید ثانی با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401]
  • آموزش تلفیقی مشکلات اجرای آموزش تلفیقی STEM: مطالعه مروری نظام مند (سیستماتیک) [دوره 1، شماره 1، 1401]

ا

  • ارزیابی ارزیابی فرایند تدوین سند تحول برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1401]
  • انگیزش پیشرفت اثربخشی یادگیری سیار مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیم، بهزیستی تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان مروست [دوره 1، شماره 1، 1401]

ب

  • برنامه درسی ارزیابی فرایند تدوین سند تحول برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1401]
  • برنامه درسی ملی ارزیابی فرایند تدوین سند تحول برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1401]
  • بهزیستی تحصیلی اثربخشی یادگیری سیار مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیم، بهزیستی تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان مروست [دوره 1، شماره 1، 1401]

ت

  • تدریس مشارکتی بررسی رویکرد درس پژوهی بر تسهیل یادگیری؛ مطالعه موردی : درس «برگی از تاریخ زمین» کتاب علوم تجربی ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401]
  • تسهیل یادگیری بررسی رویکرد درس پژوهی بر تسهیل یادگیری؛ مطالعه موردی : درس «برگی از تاریخ زمین» کتاب علوم تجربی ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401]

خ

  • خلاقیت هیجانی" بررسی رابطه خلاقیت هیجانی با مهارتهای فراشناختی در دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 1، شماره 1، 1401]

د

  • دانش مشکلات اجرای آموزش تلفیقی STEM: مطالعه مروری نظام مند (سیستماتیک) [دوره 1، شماره 1، 1401]
  • دانش پژوه شاخصه های دانشجویی و دانش پژوهی از منظر شهید ثانی با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401]
  • دانشجو شاخصه های دانشجویی و دانش پژوهی از منظر شهید ثانی با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401]
  • دانشجومعلم" بررسی رابطه خلاقیت هیجانی با مهارتهای فراشناختی در دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 1، شماره 1، 1401]
  • دانشگاه " بررسی رابطه خلاقیت هیجانی با مهارتهای فراشناختی در دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 1، شماره 1، 1401]

س

  • سند تحول شاخصه های دانشجویی و دانش پژوهی از منظر شهید ثانی با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401]
  • سیاستگذاری ارزیابی فرایند تدوین سند تحول برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1401]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی اثربخشی یادگیری سیار مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیم، بهزیستی تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان مروست [دوره 1، شماره 1، 1401]
  • شهیدثانی شاخصه های دانشجویی و دانش پژوهی از منظر شهید ثانی با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401]

ع

  • علم شاخصه های دانشجویی و دانش پژوهی از منظر شهید ثانی با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401]
  • علوم تجربی بررسی رویکرد درس پژوهی بر تسهیل یادگیری؛ مطالعه موردی : درس «برگی از تاریخ زمین» کتاب علوم تجربی ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401]

ف

  • فرایند ارزیابی فرایند تدوین سند تحول برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1401]
  • فرهنگیان" بررسی رابطه خلاقیت هیجانی با مهارتهای فراشناختی در دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 1، شماره 1، 1401]

ک

  • کیفیت یادگیری بررسی رویکرد درس پژوهی بر تسهیل یادگیری؛ مطالعه موردی : درس «برگی از تاریخ زمین» کتاب علوم تجربی ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401]

م

  • مسئله مشکلات اجرای آموزش تلفیقی STEM: مطالعه مروری نظام مند (سیستماتیک) [دوره 1، شماره 1، 1401]
  • معلم مشکلات اجرای آموزش تلفیقی STEM: مطالعه مروری نظام مند (سیستماتیک) [دوره 1، شماره 1، 1401]
  • مهارت های فراشناختی" بررسی رابطه خلاقیت هیجانی با مهارتهای فراشناختی در دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 1، شماره 1، 1401]

ی

  • یادگیری خودتنظیم اثربخشی یادگیری سیار مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیم، بهزیستی تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان مروست [دوره 1، شماره 1، 1401]
  • یادگیری سیار اثربخشی یادگیری سیار مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیم، بهزیستی تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان مروست [دوره 1، شماره 1، 1401]