آ
-
آداب دانشجویی
شاخصه های دانشجویی و دانش پژوهی از منظر شهید ثانی با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401]
-
آموزش تلفیقی
مشکلات اجرای آموزش تلفیقی STEM: مطالعه مروری نظام مند (سیستماتیک) [دوره 1، شماره 1، 1401]
ا
-
ارزیابی
ارزیابی فرایند تدوین سند تحول برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1401]
-
انگیزش پیشرفت
اثربخشی یادگیری سیار مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیم، بهزیستی تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان مروست [دوره 1، شماره 1، 1401]
ب
-
برنامه درسی
ارزیابی فرایند تدوین سند تحول برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1401]
-
برنامه درسی ملی
ارزیابی فرایند تدوین سند تحول برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1401]
-
بهزیستی تحصیلی
اثربخشی یادگیری سیار مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیم، بهزیستی تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان مروست [دوره 1، شماره 1، 1401]
ت
-
تدریس مشارکتی
بررسی رویکرد درس پژوهی بر تسهیل یادگیری؛ مطالعه موردی : درس «برگی از تاریخ زمین» کتاب علوم تجربی ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401]
-
تسهیل یادگیری
بررسی رویکرد درس پژوهی بر تسهیل یادگیری؛ مطالعه موردی : درس «برگی از تاریخ زمین» کتاب علوم تجربی ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401]
خ
-
خلاقیت هیجانی"
بررسی رابطه خلاقیت هیجانی با مهارتهای فراشناختی در دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 1، شماره 1، 1401]
د
-
دانش
مشکلات اجرای آموزش تلفیقی STEM: مطالعه مروری نظام مند (سیستماتیک) [دوره 1، شماره 1، 1401]
-
دانش پژوه
شاخصه های دانشجویی و دانش پژوهی از منظر شهید ثانی با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401]
-
دانشجو
شاخصه های دانشجویی و دانش پژوهی از منظر شهید ثانی با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401]
-
دانشجومعلم"
بررسی رابطه خلاقیت هیجانی با مهارتهای فراشناختی در دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 1، شماره 1، 1401]
-
دانشگاه "
بررسی رابطه خلاقیت هیجانی با مهارتهای فراشناختی در دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 1، شماره 1، 1401]
س
-
سند تحول
شاخصه های دانشجویی و دانش پژوهی از منظر شهید ثانی با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401]
-
سیاستگذاری
ارزیابی فرایند تدوین سند تحول برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1401]
ش
-
شبکههای اجتماعی
اثربخشی یادگیری سیار مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیم، بهزیستی تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان مروست [دوره 1، شماره 1، 1401]
-
شهیدثانی
شاخصه های دانشجویی و دانش پژوهی از منظر شهید ثانی با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401]
ع
-
علم
شاخصه های دانشجویی و دانش پژوهی از منظر شهید ثانی با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401]
-
علوم تجربی
بررسی رویکرد درس پژوهی بر تسهیل یادگیری؛ مطالعه موردی : درس «برگی از تاریخ زمین» کتاب علوم تجربی ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401]
ف
-
فرایند
ارزیابی فرایند تدوین سند تحول برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1401]
-
فرهنگیان"
بررسی رابطه خلاقیت هیجانی با مهارتهای فراشناختی در دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 1، شماره 1، 1401]
ک
-
کیفیت یادگیری
بررسی رویکرد درس پژوهی بر تسهیل یادگیری؛ مطالعه موردی : درس «برگی از تاریخ زمین» کتاب علوم تجربی ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401]
م
-
مسئله
مشکلات اجرای آموزش تلفیقی STEM: مطالعه مروری نظام مند (سیستماتیک) [دوره 1، شماره 1، 1401]
-
معلم
مشکلات اجرای آموزش تلفیقی STEM: مطالعه مروری نظام مند (سیستماتیک) [دوره 1، شماره 1، 1401]
-
مهارت های فراشناختی"
بررسی رابطه خلاقیت هیجانی با مهارتهای فراشناختی در دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 1، شماره 1، 1401]
ی
-
یادگیری خودتنظیم
اثربخشی یادگیری سیار مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیم، بهزیستی تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان مروست [دوره 1، شماره 1، 1401]
-
یادگیری سیار
اثربخشی یادگیری سیار مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیم، بهزیستی تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان مروست [دوره 1، شماره 1، 1401]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد